I Threw It On The Ground!

by - 7:38 PM





You have been warned. 

Words used are very insulting. 

Personal Guidance is advised.



TagLishBis: 

DAGHAN KAAYOG MGA HILAS NGA TAO SA WORLD. UNYA UNSA BAYA KA GWAPO. GWAPO MO, GWAPO MO!?!? LAMI KAYU LABAYAG MURIATIC ACID INYONG DAGWAY! Ay, murag nalabyan naman to ba?

LISOD KAYU NANG MAGHULAT BAH TAPOS WALA BITAW. MAY PA GANE KA KAY NAPUGSAN RAKO  SA IMU KAY TUNGOD SA DEMAND!

Well, baby, I'm a performer who loves to give people a show. TUNGOD RA MAN JUD ANA NAPUGSAN KO BEI. GARA RA MAN GANI NI AKO.

I'M LIKE WHO THE HECK ARE YOU TO TREAT ME THIS WAY HUH? INGUNANA NA JUD DIAY KA KAGWAPO? WOW HA, AKONG BEAUTY I.ABAY SA IMO MURA RA KAG P.A NAKO DONG!
Thus, I want to throw your face to the ground!


Sunod. PERMI NALANG KO CONVO ENDER. LAMI KAYU IPANG HAPAK OG KAHOY KINING MGA TAO.  INGUN ANI NALANG BA PERMI? MURA MAN TAG IRO/IRING ANI NGETS. Ayaw pud mo PAG HINILAS BEH.

KAY TUNGOD NAAI TUYO, MURAG BINABOY ANG TURINGAN? KAY TUNGOD NAAI TUYO, DI NADAUN IPA KITA ANG PAG KA GENTLEMAN?

Gentleman baka mo? NAA PA BA NA KARON?!
AY OO NAA PA, PERO IKAW WALA TALAGA!

PRESIDENTE KA HA?! HARI KA? ARTISTA KA?! KUNG TUTU.USIN KUNG DAGWAY LANG BASEHAN, GRABE KA OPPOSITE RA BAYA KAYO.
Thus, I want to throw your face to the ground!


O, lage kabalo ko balik2 ra akong gipangingon. MAKA LAGOT LANG MAN JUD NANG MGA TAO. LAIN KAAYOG TURING SA IMOHA BA. MURA BAYAG KINSA. O LAGE, NAA KAY 'KINSA'. PERO TUNGOD ANA, PANGIT NA LUGAR IMONG TURING SA AKO HA?

BANGA KAYU KA BAI!

MAY PA TONG GWAPO NAKONG KAILA, HARD TO REACH PA GANE.  PERO, FRIENDLY KAAYU. Kanang maka-kanta jud ka og 'NASA YO NA ANG LAHAT' ba. Mao na ang tinuod nga lake. Tanawa bai, daghan kaayo ga agpas sa iya nga mga babae. PERO NGANU WA MAI GI.ENTERTAIN? HAHAHA. DUDE, NAA RA DIRI ANG TUBAG.

SO INGUN.ANA NA DIAY KA UBOS IMONG TANAW SA AKO? KABALO KO WA KA NAG,INGON ANA, PERO KLARO MAN.

HOY. FYI. KUNG KABALO LANG KA SA AKONG BACKGROUND, MAKA NGA NGA KA BA.  AMININ KO LANG, WAI AMIGO OG AMIGA KABALO OG UNSA JUD KO, UNSA KO NGA TAO, UNSA MI SA AKONG PAMILYA.

MY GAS, LAMIA BA IHAPAK NI SA IMOHA. YOU DON'T KNOW HOW POWERFUL I AM.
Thus, I want to throw your face to the ground!


AY, dili lang kana mga DONG OG DAI. NA PA KOI ISA NA IPAGAWAS.

HAPIT NA DIAY AKONG DEBUT.

ABE CGURO SA UBAN BA, NGA KANI KAY PREDICTABLE NA UNSAY MAHITABO.
AY, MAO BA 'TEEE? PYSCHIC KA? PSYCHIC? I LAMPASO NAKO NA IMONG DAGWAY KARON.

TRADITIONAL? TYPICAL? HOYY, KALIMOT TINGALE MO, SI CATHERINE JOY APARICIO TUGAP NI INYUNG KA.ATUBANG.

AY MOG BUOT2 BI UNSAI MAHITABO. PINAGISIPAN NYO PA GINAWA KO NA.
Thus, I want to throw your face to the ground!


NA PUI UBAN MU,INGON NGANU DI LAGE DAW KO GA PROBLEMA SA PARTY.

WELL, MGA INDAY, KINI ANG TINUOD NGA DEBUTANTE.

TRANSPARENCY U ASK? PARA UNSA NA? PARA KALUYAN OG IGNAN NGA 'HALA DILI BAYA LISOD MAG HUNA2 SA DEBUT', 'GRABE RA PUD KAAYO ANG EFFORTS OI'
TUNGOD NAA PUD KOI COORDINATOR, WA KOI PROBLEMA?

BULLSHIT, MEN! PARA RA MAN NA SA MAG KINAPAYAS BAI!

KADUNGOD NA MO NAG PROBLEMA KO SA AKONG DECORS? FOODS? SETTING? WALA!

AYHA RAMAN KO MAGSTORYA KUNG NAA KOI KINAHANGLAN. OG KUNG NAA GAPANGUTANA SA AKO. NAWA, INGUN LANG KO 'MARCO' MA HELD, KALAT NA DAYUN SA TANAN.

PERO ANG UBAN? WALA! Unsa may pulos para ishare nga naglisod ka? Para ishare every detail sa imong party? ha? PANG PA SHOW-OFF RAMAN NA BAI!
Thus, I want to throw your face to the ground!


"OMG!!! WORKING OUT IN THE GYM!!" The fck dude, show-off for the preparatory for the party?
Thus, I want to throw your face to the ground!


Naa pa koi i.share kay kahinumdum ko kalit.
Kani, kanang mga tao naa bago sa ila ba tapos sunod nga adlaw or every hour man lang pa remind kung naa may problema bitaw. AMBOT OI LISOD I.EXPLAIN.

KANANG MGA INGUN.ANA, DI JUD KO GANAHAN MA MINAW OG MAG ENTERTAIN. AY HA RA, KUNG MANGUTANA NA SILA SA AKO.

SMIRK SMIRK LANG TA TAMAN ANI. OG ROLL SA EYES. SAON TA MAN MGA 'B*CH PLEASE' KAYU ANG AKONG MA,INGON KUNG MADUNGGAN ANG ILANG STORYA.
Thus, I want to throw your face to the ground!


NAA PAY ISA! HAHA, JOKIR NI. NAA ISA KA SITE NGA ALWAYS LATE SA MGA USO BAH. LIKE MAKA WTF KAYO ANG ILANG REACTIONS. KUNG MAKIT.AN NA NAKO ANG POST, 'B*CH PLEASE' MONTHS AGO NA NA SA 9GAG.  HAHA.
Thus, I want to throw your face to the ground!



BALIK TA SA DEBUT BEEH. REMIND LANG KO DILI NI TRADITIONAL AKOA. REMING LANG KO DILI NI TYPICAL NGA DEBUT. OG REMIND LANG KO NGA DILI NI CHEAP NGA EVENT.

DILI MAN SYA PRACTICAL SA 'BUDGET' DAW. WTF. PRACTICAL MAN NI SYA SA AKONG PAGLAUM ATONG BATA PA KO BEH! DAKOG GASTO? BITCH PLEASE, PINAG IPUNAN YAN. (PINAG.HIRAPAN)

SA MGA TAO GA DUGAY2X/ HUNA2X/ DILI MUADTO SA AKONG DEBUT. BAGA MO OG DAGWAY! HAHA. MGA HILAS DIAY. AHW. DILI?

MAKA.LAGOT MAN GUD NANG MURAG REJECTED BITAW. MAO NA ANG PINAKA HATE NAKO NGA WORD NA MAHITABO SA AKO. LAMI KAYO YABAN OG MURIATIC ACID ANG GI.REJECT.IGNORE KO OG KAHATAGAN KO ANA NGA FEELING.

TUCCCCCCCCCCCK YOU ALLL!
Thus, I want to throw your face to the ground!






SUCCKKKEEEEERSSS!!!!!!!!!!!!!!


♥ Cathypurry
btw. Writing this in a happy manner. :P

You May Also Like

0 comments