Monday, April 18 @ 7:19 PM 
yeah, enrollment day karon sa XU for those students who got a gsa from 90-99 and I'm one of them. I'm so proud of myself nga ako ra nag.enrol without the help of my mom without any friends. MISS INDEPENDENT!

ganina, I never expected kai sabi nga nag taga admission eh, 8AM sila mag oopen, pagpunta ko ng xu exactly 8 ang dami nang nakapila! number 32 na ako sa priority number. hahaist. oh well. never expected after like 20min, niabot sila Clar og Ann! ika 38 & 39 na sila. so murag nauna ko. after my interview, I asked farrah nga nawala lagi sila ann, ai, meron palang nakalimutan na requirements i dunno. So I went to the cashier and paid, went to english department and pagabot nako dadto, unya paman diay 2:15 ang test! grr, so i went home nalang......

BIG MISTAKE!

I swore nga 1:30 man dyud ko nilakaw and nga niabot man ko sa skul og 2:35! !@##@!%# Laguta oi! Makalagot kayo dugayan nga jip! shikoy nga nga drayber, maypag nisakay nalang ko og LAPASAN bahala double ride. giahak kaayo nga, pagabot nako sa sc2 nagsugod na! @#$!$!% kahilakon kayo ko sa kasuko, i don't blame my mom for being dugay but I blame myself. arghrghgh! Basta

In order to make up to me, my mom bought me some sandals that I've been dying to have since like february. Shocking, but I wasn't in the mood at all. Niuli nalang ko sa balay palit og cornetto and it did made me feel better! Pagabot ni mama karon, palit sya og liempo . awww,. BIG HUG daun kang mama :D

Weeee i feel better now . i love everyone especially I love God for giving me such trial that I have overcome .

♥ Cathypurry