FIFTEEN

by - 8:59 PM

Yes! nakapraktis na dyud mi sa play! Though ganiha nag answer mi sa scolarship test ni RR (Rodriguez) and with the test sa physics. GRR! grabe akong toona, unya super saun ra man diay kalagot pero dili ko maperfect kaai naai usa ka part na mis.interpret nako. :'[ samok kaau. abi man nako anseron tong blank sa letters!!! para naman diay to sa duha!! samok dyud.

So yeah, nagpraktis nami ganiha, shakoi, i thought naka mmorize nako sa line pero na, pag act ganina nakalimot ko. POOR pa dyapung ang acting skills sa uban kai la pa man sila ka kita sa movie! grrr. dili man gud ko katudlo becoz it's really really awkward kai basta! dili ma explain.

So mga 7pm ko nilakaw and nisakay pauli. Ni drop by ko sa Del Monte para uban mi uli ni papa. And super nice kaau doh! I love the MOON kai super hayag! And then I thought "dugay naman diay ko wala nakakita ani oi". Hayag kaau and magsakay ka sa van, tanaw sa langit, ahh! tsada kaau ang feeling.

And now, I'm so tired because naa pakoi huna-hunaon na projects and EXAM na namo next week! Hhuhu, unsaon mani paghimo sa scrapbuk?! SHOOT!

~and :'[ wala na kaao ko nakastorya ni GOD. And karon, I will devote my time to talk to Him. So see ya later bye~~~ :D

♥ Cathypurry

You May Also Like

0 comments