Thursday, September 30 @ 10:43 AM 



  1. I'd like to be called ATE by the other younger years (people) otherwise I'll think of them as a DISRESPECTFUL human.
  2. Moody
  3. Hates loud music
  4. Lazy
  5. Maarte
  6. Choosy when it comes to friends but I'm kinda friendly ?
  7. secretly competitive
  8. dali ra manluod -so be careful kung magjoke mo sa ako kai NA!
  9. palaaway
  10. I ♥ C6KST
  11. I ♥ munchkins!
  12. I ♥ 3ROSE 09-10
  13. did I mention I'm lazy?
  14. I'm weak a entrance exams
  15. Bad at analyzing
  16. I believe in a saying "Kung ganahan ka sa teacher, dali ra ka makasabot sa subject"(that's why mahina kau ko sa physics, chem, english, math)
  17. I ♥ our HISTORY teacher!
  18. Adik sa tv and comp.
  19. Lonely sa balay
  20. I want FREEDOM!
uhmm.. that's all I could think of now!

Wednesday, September 29 @ 8:16 PM 
Unsai breathe?

Kanang bret ba kanang bret. nyahahaha~

Nalingaw ko!

Breathe -
to take air, oxygen, etc., into the lungs and expel it; inhale and exhale; respire.


Anyway, ..... Waaaaa banga kau akong layout!! I need to change it, it's soo boring! maypag la to nako gichange ang old datz. But U know what they say: Once u change it once, u can't change it again. True diba??! Gipangita intawn nako pero wala nakita. Hahai

Anyway, nag NCAE nami ganiha! Yehey! And right now, I'm so freaking tired!! Like literally sleepy right now. Well everybody does. When you are a 4th year hs student u'll feel all the pain and agony!! All you could think about is ur future! Well that depends on u of course! Well have fun! intake all the fun u'll need becoz it is ur last chance to experience all the fun and the freedom! Once U'll *tungtong in college kai u have to be serious naaah.

Anyway, KAPOI! *grabeh dyud ang reklamo buh? Sige nalang gud, gipagawas bitaw ang gibati so lubos-lubosin nah!

Samok kau mag SUN kai la dyuy ga text sa imu especially sa mga NEWS, UPDATES and everything! Kai ganiha, di ba ncae man namu, jokir dyud kaau as in. Sau ko nagmata and everything and sau unta ko mulakaw and nagpadugai-dugai ko kai la lang i tot dugai magstart. So fast forward>>>> niabot nako, tingala ko nagtipok lage ang peepz sa world namalhin sa new building. And ako la lang. Pag abot nako dadto, tingala man lang ta, "WOW SAYUHA NIMU CATHY OI!" ha nashock pud ko. Serious na or joke? hahaha. Intawn, naa diay daw nag.announce na 6:30am pala magsugod ang test. And niabot ko, 7:30 like 1hour late! haha. Nagpasalamat intawn ko sa Ginoo kang, Lord Jesus My Savior and the Savior for ALL. Nagbaha man gud sa school and na delay ang pagsugod. So yeah that's the story! Lesson Learned: Pag. GLOBE na lage! Nag.endorse? nayaahha. Ang test kai la lang, murag mas lisudan ko sa reviewer kay sa sa actual hehehhe.

Another thing! Teachers Day na sa October 5 and assign ang akong beloved most treasured club na maghimu ug vid.pres. Akong gi.assign ang akong trusted 3rdyrs magbuhat. UNTA trusted dyud unta. huhuhu kai DAPAT sa FRIDAY na ipasa! ~.~ My gas. la pako ka.update! They wer like saying : "Yes ate nabuhat2x na." Phew unta mabuhat ra dyud. But anyway, super sayon ra man pud ang task kai. Mag interview lang ug people around the world na alumnus hs student in MPSC/MUST.

Kaoi storya! Daghan pakog gihuna2X chika nalang ta ugma byeeeeeeeeee!!!