Monday, April 5 @ 8:11 PM 



Wow! Long time no talk mga ka.bloggers~!! It has been sooo silent in my blog ever since I left :[ but anyway, I'm home at last~!! Well yeah, na.extend akong vacation og 1 week because gi tugutan ko mag extend haha.Yes, AKO lang magisa nag.travel all the way home for 8 hours! Gosh, makalagot ang bus, kapoi maghulata that's why next time I suggest mag airplane na dyud padulong didto grrr. I'm so tired right now and decided na i.divide akong precious memories into 3 posts.

Hay nako, gusto na unta ko karon mag post sa akong mga wonderful adventures sa davao pero I'm so freakingly tired right now and yeah no time. Well anyway,


I'm PROUD to be a KAGAY-ANON
but
I DAVAO!



There's more to love in Davao. I hate to compare it to Cagayan de Oro but it's a really really clean place in there. As in, walang vandals doon hindi pareha sa cdo na marami. And we live in Garcia Heights, Bajada and duol ra dyud sya promise sa mga malls. Like Victoria Mall, Gaisano and others. Plus! Merong bagong mall itatayo sila na parang Ayala mall and as in atbang ra sya sa among balay! Well not really atbang kasi pasaka man yung bahay namin pero murag atbang ra sya. haha, as in walking distance ra dyud kaayo. And mga duol ra dyud ang mga malls and other parks there. Matud pa sa akong sis: "Sentro kaya ang Davao"


Haiii, daghan dyug kalingawan dadto becoz there are so many parks out there like people's park, forest park, zoo park and other parks even memorial park! haha Maraming activities talaga ang nangyari nung nandoon pa ako sa davao. And oh yeah, nagtatagalog pala sila dun noh? Edi ako, ga.inenglish nyahahahah Hey how's it going there? haha.


And my gass daghana og gwapo didto oi kanang mga chinese bitaw [steven silva] pero hahai dapat dili dyud mulingi sa ila. Kung mulabai sila sa ako heads up ko parati. dili heads down kai basin ma.alaan pa gane nga naulaw ko, hai ako maulaw?? never!! Haha daghan pa dyud kayo kog ipangchika sa inyo. And as in naitom ko yikes!! Basta there are so many adventures ang mahitabo and a very wonderful experience dyud ang davao pero hephep!~ before nimo ma.experience ni dapat you have the money baby~ And my gass itom na ko huhu! kai nag beach2x and nag pool2x man mi sa samal basta murag gi.ingon naman nako tanan oi~! hehe, basta ugma mag start nako og post2x


"Ay o! Btw, gusto na nako i.change ang lay.out kai murag lang sumo na kayo noh? Mao gane Undesigned blog kai walai design. nyahaha. Sige, taman rasa dari hehe"