Lunes

by - 3:26 PM



There are only little things that happened today but it is one of the things that I will surely remember ~

So we (rose) started our day with our first class and it's Math. Bisayaon na nako hap kai para ang uban di kasabot ahaha. Yeah nag class nami sa Math pero dili dyud sya class kundi game2x bitaw, murag bingo pero kanang mga cos, sin, tan ug other circular functions ang gigamit pang.bingo.

After ato, since last napud ni Mam Bacabac sa amo, nagtalk2x mi and nag.share og knowledge ang mga top10 honor students sa uban pipz sa room. AS IN TOP6 MAN DIAY KO BAH??? haha, sayang usa nalang ka place para ma top.5 XP Shock lang ko nga tinoud man diay nga top6 ko, i tot mga 7 or 8 [char baga dyud, dili 9 or 10 bah? ahahahha] anyway, before pako nag speech2x effect, most unforgettable speech nahitabo ato kai speech ni JERICO kai kabalo ka unsa iyang gi.speech? pagabot palang sa tunga iya daun gi.ingon "pagbuhat ug assignments." den linkod daun

wahahahah!!!!!!! basta jokir kau~!!! ana dyud na basta mathematician, paxenxaha nalang nato. nyahahahhahahaha.


Ay o before pa diay mag.klass kai ambot saba man kayo ko, nagtalk2x mi ni virg [puro sip.onon] kai tungod daw gi.invite ko ni buhok sa iyang partei. la lang, char2x lang gud.~ May gane naa pud koi gibutang sa akong cp pang.pahinumdom kong makalimot ko. ingon daw ni ann "PAG.JACKET LAGE KUNG MALIGO OG DAGAT" Hhahahahha, weirda kau si ann. kai tungod man to ni sheila nga na sunburn kai naligo man og dagat.

So after sa math nag chem mi, hahaizt kapoi kau magdalaha og book ba unya di man diay mag.class hay nako. nagchurva2x mi sa chem den after ato na.shock nalang ko nga exam man diay sa health!!! grabeha na kayo akong pag.study sa Lymphatic filariasis or Elephantiasis [char mau kai ko bei] Sus, gisakitan man diay OG TIYAN sa Mam Chua, [mag inom lage og loperamide para ma.release nah] hahahah. Ambut, naa napud sa akong cp nga "baga og dagwai si Ann sa health" ambu nakalimot nako nganu. Basta mao na toh~~ Wala namai class sa hapon, naglarlar sa mi sa rum, gi.adtoan namo tong 2nd year pang.inform lang nga gikuha siya ana nga position unya la lang, uli nami daun.

Ok!! lemme express na what I feel karon! Makatawa dyud ko ani nga kanta
"IMMA BE ROCKING THAT BODY" sa BEP. Kanang sugod bitaw nga IMMA BE2X kana bitaw, ka.gee mo?? basta my gass, taas dyud kaayo sya nga song as in 8min dyud sya!! murag/duha mana nga song nga gi.merge bitaw, Imma b and Rocking that body. la lang, nalingaw dyud ko ato nga song!!!

paminawa nalang gud o, kataw.anan kau ang sugod! nyahahhahaha!..



Ay o mag.share2x na pud diay ko, kai gahapon sa gabii nakita napud nako ang movie nga kuan unya tsada dyud tong part katon kuan na nila kai makahinumdom dyud ka ato nga moment bitaw. hahai.~~~.~~~ unsaon taman, forbidden crush naman dyud. hahai, memories o memories. Nakahinumdom na noon ko atong bad nga moment namo duha kai nalipay siya nga lahi iyang partner. huhuhu. KUNG LA MO KASABOT, AY NA SABTA

Naa pa pud~!! mag chika ta, si chai [2n] kai ga.emote2X ni rubber. wa pa dyud ko kabalo nga si rubber toh ambot kataw.anan lage kayo na kai nakabalo na nuon ko. detailed man gud sa iyang post so akong gi.follow kanang nag "stalk' pud daw kunuhay ni kuan. so wala lang, nakita na nuon nako. hahahahaha!!! chai obvious kayo ka! as in ambot nganu kataw.anan siya basta kataw.anan lang dyud.



Sige na oi, taman nalang sa diri kai part na sa moment namo ni kuan. nagkanta na ang lalake. hahahah. kai gibalik man tong movie nga gahapon nako gitanaw. haha.


You May Also Like

0 comments