Monday, March 15 @ 7:06 PM 
A short post:

  • I don't like this day basta grabeh sya nga day.Pero shock lang ko kay I didn't expect nga di diay sila manawai.
  • Happy pero lonely dyapun coz' na break naman diay dyud amung friendship.
  • La ko nagexpect nga magquiz sa math pro ok lang kaya ra man dyapun.
  • Samok ang chem kalagot.
  • Magpractice unta mi pero wala nalang, I decided nga sa Wed nalang.
  • Kataw.anan si Sheila kai ang pag.pronounce niya sa CLOTTEY kai CLATHY
  • and iyang pagpronounce sa BOBBY kai BOOBY. haha. XP
  • I saw my ex.cr pero I didn't really care
  • I didn't enjoy this day coz wala koi energy.
  • Katolgon kau ko kai grabeh na kayo ko ka bilar sa previous days.
  • Nagka.eyebags ko bunga sa problems in life.
  • Wala dyud ko sa mood today
  • And pagpauli nako daghan kau ga.away, like passengers, the outside and inside
  • Hilom kaayo ang feeling nako karon.
  • Basta I promised to myself nga dapat alive, alert, awake, enthusiastic nako sa WEd kai magpractice nami ana.
  • I HATE MONDAY just like GARFIELD pero malas ang TUESDAY forever!